ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului), în parteneriat cu Lidl România, amenajează pentru cei prezenți la Electric Castle, un nou parc eco de distracții, construit în jurul colectării separate și al upcycling-ului.
După feedback-ul primit anul trecut din partea celor peste 12.000 de participanți la activitățile din cadrul ASAP Recycling Park, ASAP România revine în acest an la festival cu și mai multe jocuri, workshop-uri și activități educative pe teme de reciclare.
„Experiența noastră cu tinerii ne-a arătat că sunt conștienți de impactul fiecăruia asupra mediului și mai responsabili decât alte generații. Venim către ei cu o activare creativă, care să educe, dar să și amuze, la un eveniment în care zeci de mii de oameni cu valori comune se strâng și se simt foarte bine. Ne bucurăm că și respectul față de mediu îi unește și ne propunem să avem interacțiuni cu cât mai multe persoane care nu au aflat încă despre activitatea noastră”, a declarat Mihaela Tutunaru, coordonator al programului ASAP România.
Pentru participarea din acest an din cadrul Electric Castle, organizatorii au refolosit cele mai multe dintre materialele create anul trecut special pentru ASAP Recycling Park. Astfel, prin exemplul propriu, ei își propun să amintească ce înseamnă un comportament sustenabil.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate