Durex anunță lansarea campaniei SafeToPlayHub, o platformă ce are ca scop îmbunătățirea nivelul de educație sexuală în rândul populației și de a sprijini crearea unui impact pozitiv în societate.
Statisticile din România sunt îngrijorătoare: conform datelor, România se află pe locul doi în Europa la numărul de mame minore, cu o incidență de peste 12% din numărul nașterilor. 25% dintre sarcinile din România se încheie prin avort indus, iar peste 1 milion de români suferă de o boală cu transmitere sexuală, din care jumătate nu prezintă simptomatologie în niciun fel. În plus, aproximativ 90% din tinerii din România nu au făcut niciun test în ceea ce privește bolile cu transmitere sexuală.
Astfel, într-o țară în care există multe bariere în ceea ce privește educația sexuală, Durex vine în sprijinul tinerilor cu o serie de dialoguri despre lucrurile considerate tabu în România și insight-uri despre cum poți comunica deschis despre acest subiect. Obiectivul campaniei SafeToPlayHub este de a ajuta publicul din România să înțeleagă importanța siguranței sexuale și de a oferi instrumentele necesare pentru a face alegeri informate în ceea ce privește experiențele sexuale.
“Discutăm despre un subiect dificil de abordat, dar foarte important. Este vital să avem educație sexuală pentru a ne asigura siguranța și sănătatea. Dorim să oferim informații relevante tinerilor și am dezvoltat o campanie de comunicare amplă, iar prin puterea pe care brandul Durex o are putem concentra comunicarea pe mai multe piețe din Europa de Sud-Est. Înțelegem că schimbarea nu vine peste noapte, dar suntem bucuroși că putem aduce în discuție acest subiect important nu doar în România”, a menționat Lavinia Ghinescu, Category Marketing Manager Personal Care & Omnichannel SEE RB Health South-Eastern Europe.
Campania SafeToPlayHub este susținută de 6 influenceri care au fost implicați în crearea unui spațiu de discuții în cadrul hub-ului Durex. Aceștia au discutat despre cele mai importante probleme legate de sex și educație sexuală, și au încercat să demistifice miturile asociate cu sexul, să răspundă la întrebări și să normalizeze discuțiile despre acest subiect tabuu, inclusiv cele cu părinții. Mai mult, conținutul dezvoltat alături de acești influenceri are la bază recomandări ale experților în educație sexuală, Adriana Stângă și Bogdan Morar.
„Această inițiativă este concepută pentru a oferi societății un conținut educațional și ușor de asimilat, care ne ajută să înțelegem mai bine subiectul sexualității. Influencerii implicați în această campanie sunt persoane publice apreciate de către tineri, iar experiența lor în ceea ce privește discuțiile deschise despre sex și educație sexuală îi ajută să se conecteze cu audiența, oferindu-le insight-uri din experiențele personale”, declară Vlăduț Achim, JR. Marketing and Trade Marketing Manager, Durex Romania & Bulgaria.
O componentă a campaniei este prezentată de șase episoade tematice, fiecare fiind dedicat unui subiect specific în care influencerii împărtășesc din experiențele personale pentru a ajuta tinerii să înțeleagă mai bine subiectul sexualității și să se simtă mai confortabil în discuțiile cu părinții și partenerii de viață. Printre subiectele abordate în cele șase episoade se numără mituri și adevăruri, discuții cu părinții, eșecuri legate de sex, discuții între fete și băieți, toate fiind discutate deschis și sincer de către influencerii din hub-ul Durex, alături de experți în sex.
În plus, la sfârșitul lunii mai va fi lansată oficial platforma SafeToPlayHub, locul care va oferi tinerilor acces la întregul conținut realizat împreună cu influencerii, precum și la sfaturi și recomandări din partea specialiștilor. Această platformă educațională online este concepută pentru a sprijini tinerii în dezvoltarea unei înțelegeri mai aprofundate a subiectului sexualității și pentru a promova o abordare corectă cu privire la fiecare experiență sexuală.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate