Kaufland România anunță simplificarea procesului de achiziții dedicat exclusiv producătorilor locali și regionali, pentru a sprijini accesul produselor acestora pe rafturile magazinelor sale.
Noua abordare strategică prevede crearea unei structuri cu achizitori dedicați sortimentului local și regional, care vor lucra direct cu furnizorii și îi vor sprijini în procesul de listare, de la cantități, ambalare și până la certificări sau standarde de calitate. Furnizorii locali vor avea acum posibilitatea să livreze direct în magazine, fără a trece prin depozitul central – o schimbare care reduce birocrația și oferă mai multă flexibilitate. Totodată, Kaufland a simplificat partea de contracte, punând la dispoziția furnizorilor informații clare privind documentația necesară, volumele și standardele de calitate.
”Am decis să alocăm achizitori dedicați acestui proiect pentru că ne dorim să fim un real sprijin pentru furnizorii mai mici, care poate nu sunt încă pregătiți să livreze în formatul de retail mare. Simplificarea procesului de contractare și ghidarea pas cu pas le oferă șansa de a-și face produsele cunoscute clienților noștri. Obiectivul nostru este să avem furnizori reprezentativi în fiecare oraș, pentru că știm cât de important este pentru clienți să regăsească în magazinele noastre produsele familiare din comunitatea lor”, a declarat Oana Lungu, Director Executiv Achiziții Kaufland România și Republica Moldova.
Prin această inițiativă, Kaufland își propune să extindă gama de produse locale disponibile pe rafturi. Flexibilitatea procesului permite listarea furnizorilor în unul sau mai multe magazine, în funcție de notorietatea și capacitatea lor de producție, cu posibilitatea ca, în timp, aceștia să crească organic și să devină furnizori naționali.
În 2024, valoarea achizițiilor Kaufland de la furnizorii locali a depășit 2,93 miliarde de euro, reprezentând peste 80% din totalul cheltuielilor cu furnizori. Astfel, 65 de cenți din fiecare euro cheltuit la casele de marcat Kaufland merg direct către afaceri din România. Compania are un portofoliu de peste 19.500 de articole, iar peste 85% dintre alimentele comercializate sunt de origine românească. În anul în care sărbătorește 20 de ani de activitate pe piața locală, Kaufland marchează și o contribuție solidă în economie: peste 15,6 miliarde de lei investiți în România și peste 6,3 miliarde de lei contribuiți la bugetul de stat sub formă de taxe și impozite, doar în ultimii 10 ani.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























