Grupul Veolia este una dintre primele companii franceze care și-a definit și adoptat un scop – sub îndrumarea top managementului organizației, în anul 2019. Așa cum a fost el definit, scopul Veolia este de a contribui la progresul uman prin asumarea unui angajament ferm față de obiectivele de dezvoltare durabilă (ODD) stabilite de ONU, pentru realizarea unui viitor mai bun și mai durabil pentru noi toți. Cu acest obiectiv în minte, Veolia și-a propus să „regenereze planeta” prin intermediul activității sale de servicii de mediu.

Scopul Veolia este implementat prin programul strategic Impact 2023, care este ghidat de o viziune a performanței multidimensionale, ce va transforma Veolia într-o companie model în domeniul transformării ecologice. Prin transformarea ecologică, compania își propune să dezvolte soluții revoluționare, coerente, capabile să medieze impactul asupra mediului înconjurător cu ajutorul și în beneficiul părților interesate: parteneri, autorități locale, producători, societatea civilă, angajați.

De altfel, în iunie anul trecut, Veolia a lansat o campanie de comunicare care a debutat cu un video-manifest emblematic, The River, care pune în evidență ambiția voluntară a angajaților Veolia de a vedea lumea așa cum ar trebui să fie și se străduiește în fiecare zi să facă acest lucru posibil.

Platforma de comunicare este completată de portretele lui Fatima din Franța, Marta din Spania și Viktor din Germania, care vorbesc despre carierele lor și despre hotărârea de a realiza transformarea ecologică împreună.

„Această campanie este un mesaj de optimism, arătând că există soluții pentru transformarea ecologică și că acestea prind viață datorită oamenilor din întreaga lume care lucrează în fiecare zi pentru a schimba cursul lucrurilor”, explică Laurent Obadia, Senior Executive Vice President, Stakeholders and Communications.

Scopul Veolia include 5 părți interesate – Angajați, Clienți, Acționari, Societate și Planetă – reunește 5 angajamente – în legătură cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU – și specifică 18 obiective de performanță (priorități de acțiune ale Grupului).