Swimathon București, cea mai mare campanie de strângere de fonduri cu tematică sportivă din România, revine pe 14–15 iunie, la Complexul Olimpic de Natație Otopeni, cu două zile dedicate înotului, generozității și spiritului de echipă.

Organizat de Fundația Comunitară București, Swimathon București a mobilizat anul acesta 874 de fundraiseri și peste 8.000 de donații pentru cele 36 de organizații înscrise. Evenimentul principal – cel de la bazin – reunește 585 de înotători.

Campania din acest an este susținută de ING Bank România, în calitate de partener principal de fundraising. Prin campaniile-fulger de dublare a donațiilor, ING Bank contribuie cu o sumă totală de 50.000 de euro, care amplifică impactul donațiilor și motivează comunitatea să răspundă cu generozitate în momente-cheie.

Evenimentul este susținut și de sponsorii sportivi Adobe România și PPC România, care contribuie la infrastructura și dinamica unui weekend în care sportul, implicarea și bucuria comunitară se întâlnesc.

Ediția de anul acesta a strâns până acum peste 1.100.000 lei, iar donațiile continuă până pe 20 iunie. Intrarea la evenimentul desfășurat în weekendul 14-15 iunie este gratuită.

Swimathon București este cea mai mare campanie de strângere de fonduri cu tematică sportivă din România. În cei 12 ani de existență, a sprijinit peste 290 de proiecte, cu ajutorul a peste 5.500 de înotători și a mobilizat donații de peste 1,5 milioane de euro din partea comunității.