LEKTRI.CO

Analiză LEKTRI.CO – În 2023 au fost înmatriculate peste 16.800 de mașini electrice în România

România a depășit 42.000 de mașini electrice, după ce anul trecut au fost înmatriculate peste 16.800 de vehicule, cu 35% mai multe față de 2022. În același…

Citește mai mult


McHappy Day 2023

Fundația pentru Copii Ronald McDonald și McDonald’s anunță colectarea a peste 3 mil. lei prin campania McHappy Day

Suma colectată a fost obținută prin intermediul donațiilor din restaurantele McDonald’s, prin vânzarea jucăriei Rin, și cu sprijinul companiilor……

Citește mai mult


Danone & Penny & Tetra Pak

Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”

Danone România, PENNY și Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce s-a derulat în…

Citește mai mult


Teads-Scope3

Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale de publicitate

Teads, platforma media globală, anunță un nou modul de raportare integrat în Teads Ad Manager, care oferă informații cu privire la emisiile de carbon, prin…

Citește mai mult


WIZZ AIR

Wizz Air anunță reducerea emisiilor de carbon cu 6,8% în 2023

Wizz Air raportează că media emisiilor sale de carbon pentru 2023 a ajuns la 51,5 grame per pasager/kilometru, cu 6,8% mai puțin decât în 2022. Acesta…

Citește mai mult


L'Oréal Gjosa

L’Oréal achiziționează Gjosa, start-up specializat în economisirea apei

Anterior achiziției, L’Oréal și Gjosa au colaborat la realizarea capului de duș profesional L’Oréal Professionnel Water Saver, inclus în “Top 100 cele mai bune…

Citește mai mult


Program Verde pentru Generatia Alpha

„Verde pentru Generația Alpha”- un nou program pentru educație de mediu în școlile din România

Teach for Romania și Fundația OMV Petrom anunță „Verde pentru Generația Alpha”, un program de educație de mediu adresat elevilor din ciclurile preșcolar,…

Citește mai mult


MyEcoBox #CoffeeCycle

MyEcoBox lansează #CoffeeCycle, un program de reciclare a capsulelor și pungilor de cafea

MyEcoBox, organizație non-profit angajată să producă o schimbare a atitudinii față de sustenabilitate în România, a lansat #CoffeeCycle, campanie de reciclare…

Citește mai mult


Olympus sustine Lumea_EMEI

Olympus sprijină cauza copiilor cu boli neurologice rare prin donația oferită ONG-ului Lumea Emei

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, se implică în sprijinirea copiilor cu boli neurologice rare, oferind ajutor financiar…

Citește mai mult


ING Bank_2

ING România transformă cardurile expirate în țevi din plastic

ING Bank România este prima din Grupul ING care renunță la distrugerea tradițională a cardurilor sale în favoarea unui proces cu impact redus asupra……

Citește mai mult


Liceeni mediul rural World Vision Romania Penny

World Vision România: 56% dintre elevii din mediul rural nu merg la liceu din cauza situației materiale

În mediul rural, 88% dintre adulți au absolvit cel mult o școală postliceală, iar 80% dintre părinți își doresc ca în viitor copilul lor să își continue…

Citește mai mult


Dow-Jones-S&P Global_CSA23 Arcelik

S&P Global acordă grupului Arçelik, deținătorul Arctic, cel mai mare scor de sustenabilitate din industria de electrocasnice

Arçelik, liderul industriei de electronice și electrocasnice la nivel global, a obținut cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu în cadrul…

Citește mai mult