sondaj 8 martie world vision romania

SONDAJ World Vision România: Șase din zece fete au încercat diete extreme la presiunea de pe social media și a persoanelor de sex opus

World Vision România a desfășurat un sondaj în rândul a aproximativ 400 de adolescente, majoritatea din mediul rural și eleve la liceu. Scopul demersului a…

Citește mai mult


Carrefour_Wizz Air_dublă aniversare_8 Martie (3)

Carrefour România și Wizz Air au pregătit o dublă aniversare de ziua femeii

Carrefour în parteneriat cu Wizz Air au celebrat săptămâna dedicată femeilor cu o dublă surpriză: prima degustare de brânzeturi românești la înălțime și un…

Citește mai mult


MetLife x Filantropia

Metropolitan Life alocă 100.000 de euro pentru dotarea secției de neonatologie a spitalului Filantropia

Metropolitan Life, unul dintre principalii jucători din piața asigurărilor de viață̆ și pensiilor private din România, continuă să susțină dezvoltarea…

Citește mai mult


Permis pentru Viitor MOL Fundația Pentru Comunitate

Gratuitate la școala de șoferi pentru 35 de tineri din medii defavorizate prin programul Permis pentru viitor

MOL România și Fundația Pentru Comunitate anunță rezultatele concursului de proiecte din cadrul celei de-a 9-a ediții a programului Permis pentru viitor,…

Citește mai mult


CENTRELE GENERAȚII_cu sustinere Fundatia BOSCH

5 organizații din Alba, Cluj, Timiș și București dezvoltă comunitatea prin proiecte de educație intergenerațională

Programul național Generații, susținut de Fundația Regală Margareta a României, continuă în anul 2024 în cadrul a 5 centre sociale din localitățile Bonțida,…

Citește mai mult


Ambalaj favr. - Eticheta Global Carbon Point

Favr. devine prima companie de snackuri din România care obține eticheta Global Carbon Point

Favr., pionierul local în producția de alimente din materie primă secundară, precum pulpa de fructe și malțul de bere, a devenit prima companie de snackuri din…

Citește mai mult


Female Empowerment Summit Romania

Female Empowerment Summit revine în România pentru cea de-a treia ediție

În perioada 24 – 26 martie 2024 are loc Female Empowerment Summit, evenimentul care aduce în prim-plan impactul și potențialul feminin în cele mai importante…

Citește mai mult


Expozitia Digitala #MultumescMama - Art Safari

Fundația Renașterea marchează Ziua Internațională de Conștientizare HPV prin lansarea campaniei #MulțumescMama

Inițiativa este menită să evidențieze rolul crucial al mamei în promovarea sănătății în familii, inclusiv în ceea ce privește prevenția cancerelor și…

Citește mai mult


Philips România_Plantăm Împreună

Philips România își continuă campania de împădurire

În luna martie, fiecare comandă de minim 250 RON plasată pe philips.ro, din categoria de îngrijire personală și a copilului, va duce la plantarea unui copac cu…

Citește mai mult


JA România AstraZeneca educatie-pentru-sanatate-2024

JA România și AstraZeneca continuă programul de educație pentru sănătate

Junior Achievement (JA) România, cu susținerea AstraZeneca, derulează ediția 2023-2024 a programului de educație pentru sănătate adresat tinerilor cu vârste…

Citește mai mult


Banda ASAP vizual_creat de Alexandru Ciubotariu aka Pisica pătrată

Concursul BANDA ASAP continuă pentru elevii din Sibiu și Neamț

După două ediții BANDA ASAP desfășurate în 2023, prin care elevii din București, Brașov, Constanța și Iași au reprezentat prin sute de lucrări eroul…

Citește mai mult


Dintisorii Veseli dm drogerie markt Colgate

dm și Colgate organizează o nouă ediție Dințișorii Veseli

dm drogerie markt și Colgate desfășoară în 2024 o nouă campanie "Dințișorii Veseli", prin care vor promova igiena orală în grădinițe din Deva, Sighișoara,…

Citește mai mult