Schneider Electric anunță lansarea Environmental Data Program, o inițiativă care se bazează pe eticheta Green Premium și oferă clienților acces la informații privind impactul de mediu al produselor sale.

Prin furnizarea de informații esențiale, precum amprenta de carbon, eficiența energetică, ambalarea, conținutul reciclat etc., Schneider Electric ajută clienții să ia decizii aliniate cu obiectivele lor de sustenabilitate, permițându-le să își monitorizeze, înțeleagă și reducă mai eficient propriul impact asupra mediului.

Pentru început, compania oferă informații despre 14 atribute de mediu, față de cele 5 prezentate anterior prin eticheta Green Premium, oferind o înțelegere mai profundă a impactului generat de un produs. Aceste 14 atribute sunt disponibile online pentru 110.000 de produse. Schneider Electric își propune să atingă acoperirea a 155.000 de produse până la finalul anului, ceea ce ar reprezenta 80% din produsele și serviciile comercializate.

Studiile arată că economia globală este circulară în proporție de numai 7,2%, deși evoluțiile legislative din ultimii ani (precum propunerea de Directivă a UE privind declarațiile ecologice) au ridicat standardele de transparență și responsabilitate. În acest context, datele furnizate de Environmental Data Program facilitează utilizarea acestor indicatori atât în scopuri de afaceri, cât și pentru conformare și raportare.

Demersuri ca acesta au făcut ca Schneider Electric să fie desemnată cea mai sustenabilă companie din lume de către Time Magazine și Statista în 2024 și de către Corporate Knights, pentru a doua oară, în ianuarie 2025.