Programul intern de wellbeing Moving Challenge, dezvoltat de compania GlobalLogic România, a fost recunoscut drept o inițiativă de top la Gala Employer Brand Management Awards 2025. Programul a obținut premiul Bronze la categoria „Best Employee Wellbeing Initiative” în cadrul galei desfășurate la Londra.

Acest premiu subliniază angajamentul GlobalLogic de a cultiva o cultură centrată pe oameni – atât pentru angajați, cât și pentru clienți – care contribuie la construirea unui viitor mai bun pentru oameni și pentru mediul înconjurător. Însă ceea ce face acest program cu adevărat special este deschiderea colegilor noștri de a accepta provocarea an de an. Datorită devotamentului lor, am reușit să îl creștem și le sunt profund recunoscătoare pentru angajamentul constant. Această recunoaștere marchează și celebrează fiecare pas făcut împreună, fiecare tură cu bicicleta și fiecare gest de sprijin oferit pe parcurs”, a declarat Crina Ilie, Senior Vice President și HR Leader pentru regiunea EMEA.

Moving Challenge este un program intern de wellbeing și engagement, desfășurat pe o perioadă de 6 luni în fiecare an, care se concentrează pe formarea unor obiceiuri sănătoase și pe generarea unui impact pozitiv asupra societății și mediului înconjurător. Participanții folosesc o aplicație internă pentru a-și monitoriza propriile activități outdoor, precum mersul pe jos, alergarea și mersul cu bicicleta, și își sincronizează progresul în platformele Strava și Sports Tracker. Programul transformă kilometrii parcurși în puncte, folosind un sistem de gamification care încurajează activitatea zilnică constantă, nu performanța ocazională.

Dezvoltat inițial de Fortech (acum GlobalLogic Romania) în 2018, programul a fost inspirat de angajați și s-a dezvoltat continuu pe baza feedback-ului lor. După integrarea Fortech în GlobalLogic, inițiativa s-a extins în 8 țări din regiunea EMEA pentru ediția din 2025: România, Polonia, Slovacia, Croația, Suedia, Germania, Ucraina și UK&I. Cu aproape 1.000 de participanți până acum, programul a însumat peste 740.000 de kilometri parcurși, contribuind la reducerea a peste 150 de tone de emisii de CO2 prin încurajarea utilizării mijloacelor de transport alternative.