Maspex România a înregistrat 265.838 de participanți la programele Tedi și Prietenii Naturii, Școala Siguranței Tedi și Cupa Tymbark Junior, pe care compania le desfășoară în anul școlar 2025-2026.

Prin intermediul acestor programe de CSR, copiii sunt ghidați să își dezvolte curiozitatea, grija față de ei și de cei din jur, să își construiască încrederea în sine și să-și însușească valori precum responsabilitatea, respectul și spiritul de echipă.

Aceste cifre impresionante demonstrează nu doar interesul extraordinar al profesorilor și al copiilor, ci și angajamentul constant al companiei Maspex România, prin brandurile sale de succes Tymbark și Tedi, de a crea programe cu impact real asupra dezvoltării tinerelor generații. Fiecare copil care participă la programele noastre înseamnă o investiție în viitor: un viitor mai sigur, mai responsabil și mai activ” – Ioana Vișean, Director de Comunicare Maspex Romania.

Tedi și Prietenii Naturii – 48.406 copii înscriși
Aflat în cel de-al treilea an de desfășurare la nivel național, programul ajută preșcolarii să descopere importanța protejării mediului.

Școala Siguranței Tedi – 57.481 copii înscriși
Pentru al 11-lea an consecutiv, programul îi pregătește pe copii pentru situații mai puțin sigure, care pot apărea în drum spre școală, recreații, în trafic sau chiar în mediul online. Împreună cu polițiști de la Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității din cadrul Poliției Române, Tedi îi însoțește pe elevii de clasa I pe tot parcursul unui an școlar.

Cupa Tymbark Junior – 159.951 copii înscriși
Organizată de Federația Română de Fotbal în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării, alături de brandul Tymbark ca sponsor principal, Cupa Tymbark Junior la fotbal cultivă spiritul de echipă și practicarea sportului în rândul elevilor cu vârste între 6 și 12 ani, fete și băieți.