Macromex, lider în segmentul alimentelor congelate din România, a marcat o nouă etapă a programului de voluntariat „Hrănim binele împreună”, desfășurat în parteneriat cu Social Food – inițiativa coordonată de chef Adrian Hădean. Acțiunea a avut loc la Cantina Socială OMINIS din București, unde echipa Macromex a pregătit cu produse Edenia și a servit peste 600 de mese calde persoanelor vulnerabile.

Programul Social Food, care a început în 2020 cu misiunea de a oferi o masă caldă celor aflați în nevoie, a oferit până în prezent peste 1,3 milioane de porții de mâncare caldă, iar Macromex este principalul susținător al acestui program. Inițiativa „Hrănim binele împreună” a reunit voluntari din mai multe departamente ale companiei, sprijiniți de David Popovici.

Este bine să ne amintim, cel puțin din când în când, că performanța nu se măsoară doar în medalii, ci și în fapte bune. Mă simt recunoscător să fiu parte din această inițiativă pentru că atunci când oferim o masă, nu oferim doar mâncare. Oferim o șansă”, a declarat David Popovici.

Parteneriatul cu Macromex arată că marile companii pot genera schimbări reale. Nu e vorba doar despre resurse, ci despre oameni care aleg să fie acolo unde e nevoie de ei – cu consecvență”, a declarat chef Adrian Hădean, fondatorul Social Food.

„Hrănim binele împreună” face parte din strategia de sustenabilitate si responsabilitate socială a Macromex și vizează trei direcții de acțiune: educație, promovarea sportului și implicare în comunitate.

De 30 ani, Macromex este liderul in industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate. În portofoliul companiei se regăsesc branduri proprii precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris și Food&Glory, alături de mărci internaționale partenere precum Philadelphia, Paula, Inedit, Haagen Dazs, Babybel, Mars Ice Cream sau La vache qui rit.