Oltenia de sub Munte – Geoparc aspirant UNESCO anunță un nou parteneriat strategic cu Lidl România în eforturile sale pentru dezvoltare comunitară și conservare a patrimoniului local. Alături de ceilalți parteneri, printre care se află deja BRD – Groupe Société Générale și Fundația Commonland, Lidl va contribui la dezvoltarea proiectelor pentru creșterea calității vieții locuitorilor din zonă și promovarea sustenabilității în regiune.

Parteneriatele de până acum au permis derularea mai multor proiecte locale, precum susținerea antreprenorilor locali printr-un program de granturi sau continuarea programului educativ Ranger Junior și susținerea unui program național ce conectează cele două rețele: Rețeaua pentru Natură Urbană și Rețeaua Geoparcurilor din România, în programul Comunități rurale și urbane împreună pentru conservare și dezvoltare durabilă. Lidl se alătură acum acestor demersuri și consolidează eforturile prin noi inițiative de responsabilizare socială și protecție a mediului.

Cu sprijinul acestor parteneriate, Asociația Kogayon, inițiatoare a proiectului ”Oltenia de sub Munte”, își consolidează capacitatea de a genera un impact pozitiv durabil asupra mediului, comunităților din Oltenia de sub Munte și a teritoriilor din celelalte geoparcuri și arii naturale urbane ale României.

Mă bucur că un nou partener strategic de calibru precum Lidl se alătură eforturilor noastre de a aduce satisfacții, prosperitate și bunăstare oamenilor prin conservarea patrimoniului natural și cultural în folosul nostru și al generațiilor viitoare. Numai împreună, prin colaborare, putem găsi cele mai bune soluții pentru problemele prezentului și ale viitorului nostru”, a declarat Florin Stoican, fondatorul Asociației Kogayon.

Susținerea Asociației Kogayon și a proiectului geoparcului Oltenia de sub Munte este pentru noi un demers firesc, care sprijină direcția strategiei noastre de sustenabilitate prin care ne-am propus să contribuim la conservarea biodiversității și combaterea efectelor negative asupra mediului. Ne bucurăm să fim alături de o echipă dedicată, care lucrează cu pasiune pentru conservarea patrimoniului natural al României, protejând peisajele, geodiversitatea, biodiversitatea și ecosistemele locale, în același timp sprijinind dezvoltarea unor comunități din zone de o frumusețe naturală remarcabilă. Să fim responsabili înseamnă să fim în primul rând, conștienți de impactul nostru, iar să avem grijă de păstrarea locurilor naturale bogate în specii este o datorie a fiecăruia dintre noi, pentru un viitor mai bun”, a declarat Maria Mihai, Director de Comunicare și CSR Lidl România.