Sphera Franchise Group, alături de KFC România și în parteneriat cu Bucharest Science Festival, organizează ateliere de știință pentru peste 400 de copii din medii defavorizate. Activitățile sunt desfășurate sub platforma „Meniul Zilei de Mâine”, inițiativa Grupului de sprijinire a persoanelor vulnerabile.

Proiectul este derulat în colaborare cu SOS Satele Copiilor, Institutul de Fapte Bune, Mia’s Children, Asociația Ana și Copiii, Asociația Zi de Bine și Asociația Casa Bună, ONG-uri partenere în demersurile de responsabilitate socială din cadrul platformei „Meniul Zilei de Mâine” și vine în completarea acțiunilor ce sprijină nevoile educaționale și alimentare ale copiilor din comunități vulnerabile.

Prin acest program, ne propunem ca educația să depășească sala de clasă și să le oferim copiilor experiențe care să le dezvolte curiozitatea. Ne dorim să influențăm viitorul cât mai multor elevi, stârnindu-le dorința de a explora, mai departe, pe cont propriu”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

De la explorări microscopice la călătorii prin spațiu și timp, toate activitățile au fost concepute pentru a transforma știința într-un subiect accesibil și captivant, indiferent de vârstă sau mediu. Fie că au participat la sesiuni în grupuri mici sau la proiecții, elevii au fost încurajați să pună întrebări, să observe, să simtă și să înțeleagă fenomenele din jurul lor.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, KFC în Republica Moldova, precum și KFC și Cioccolatitaliani în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 175 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată la Bursa de Valori București din 2017 sub simbolul SFG, fiind singura companie HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în indicii FTSE Global Micro Cap și MSCI Frontier Markets.