Începând din 13 august, magazinele Kaufland din toată țara vor comercializa rechizite la prețuri accesibile, în cadrul campaniei back to school 2025. Oferta include o gamă variată de ghiozdane disponibile începând de la 19,99 lei sau caiete la doar 0,39 lei bucata.
Totodată, Kaufland anunță că în perioada 15 august – 30 septembrie, 1% din vânzările produselor Talentus va fi direcționat către programul „StartEDU 3.0”, desfășurat alături de Asociația Pastel. Programul sprijină copiii din zone izolate ale Deltei Dunării, oferindu-le kituri educaționale complete, ateliere creative și sesiuni de dezvoltare personală. În 2024, peste 3.000 de produse au ajuns deja la elevii din C.A. Rosetti, Letea, Periprava și Sfiștofca.
În plus, retailerul subliniază că marca proprie Talentus respectă și principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Drept dovadă, toate produsele din lemn sunt certificate FSC, iar articolele de papetărie poartă sigiliul „Blauer Engel” pentru hârtie reciclată.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























