Junior Achievement România dă startul înscrierilor pentru sesiunile de applied learning pentru anul școlar 2024-2025. Astfel, sesiunea de înscrieri adresată cadrelor didactice se derulează pe platforma JA Hub, până pe 7 octombrie 2024.

Instituțiile de învățământ înscrise, profesorii, elevii și studenții, au acces la platforma educațională JA Learn și la pachetele educaționale JA – de la materiale pentru derularea activităților la clasă, training, consultanță și evaluări, până la participarea la proiecte și competiții naționale și internaționale.

Conținuturile JA naționale și internaționale pot fi derulate la clasă ca disciplină opțională (CDȘ/CDL) sau în altă formă de implementare (extracurricular, auxiliar/complementar la o altă disciplină, în cadrul orei de dirigenție sau în programele Școală după Școală, Școala altfel, Săptămâna verde).

Prin activități de tip applied learning și project-based și prin implicarea directă a consultanților voluntari din mediul de business în procesul educațional, JA apropie școala de viață și de realitatea economică, sprijinind tinerii să-și însușească o serie de abilități și cunoștințe necesare dezvoltării personale și profesionale.

În anul școlar 2023-2024, la programele, proiectele și competițiile JA România, au participat peste 292.000 de tineri și 5.306 profesori, din 1.834 de instituții de învățământ, din 681 de localități.

De peste 30 de ani, Junior Achievement (JA) oferă tinerilor din România oportunități applied learning prin care aceștia își pot dezvolta competențele, mentalitatea și încrederea de care au nevoie în mediul antreprenorial, pentru a se adapta mai ușor la joburile viitorului și a fi independenți financiar.

Prin parteneriatul cu Ministerul Educației și cu sprijinul financiar al comunității de afaceri, JA România pune gratuit la dispoziția instituțiilor de învățământ programe, proiecte și competiții pentru învățământul primar, gimnazial, liceal și universitar. Suplimentar, sunt oferite o serie de module practice, cu activități similare celor din economia reală, menite să dezvolte competențele necesare tinerilor în viață și în profesie.