Safety car_Pierre GASLY

Renault lansează o nouă campanie de conștientizare a riscurilor asociate vitezei excesive

Renault își propune să sensibilizeze șoferii tineri cu privire la riscurile conducerii cu viteze excesive printr-o nouă campanie globală.

Citește mai mult


Junior Achievement România

JA „Cheia succesului în carieră“ sprijină o nouă serie de liceeni

Peste 2.500 de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 19 ani sunt sprijiniți gratuit în cadrul proiectului Cheia succesului în carieră, derulat sub umbrela…

Citește mai mult


Antibiotice-Iasi

Antibiotice Iași a desfășurat o nouă campanie pentru donare de sânge

În perioada 1-2 aprilie 2025, la sediul Antibiotice Iași a avut loc cea de-a 27-a ediție a campaniei „Donează sânge! Pune suflet pentru viață!”. Anul acesta,…

Citește mai mult


Burse Carierista x Skillab

Carierista și Skillab oferă 100 burse de studii gratuite pentru integrarea pe piața muncii a femeilor din medii vulnerabile

Organizația non-profit Carierista și platforma de e-learning Skillab anunță demararea unui parteneriat menit să ofere femeilor din medii vulnerabile…

Citește mai mult


Fundatia Vodafone Hi Digital 2025

Fundația Vodafone și FRMR organizează noi ateliere de educație digitală pentru seniori

Fundația Vodafone și Fundația Regală Margareta a României (FRMR) continuă colaborarea pentru proiectul „Conectăm Generații în Lumea Digitală”, parte a…

Citește mai mult


Junior Achievement (JA) România Raiffeisen Bank Eco-nomie pentru comunitatea ta 2025

JA România și Raiffeisen Bank premiază liceele ale căror acțiuni de mediu au creat cel mai mare impact

Junior Achievement (JA) România continuă, în cadrul parteneriatului cu Raiffeisen Bank, proiectul Eco-nomie pentru comunitatea ta, cu scopul de a-i ajuta pe…

Citește mai mult


Gebrüder Weiss GWcycles 2025

Gebrüder Weiss organizează o nouă ediție a campaniei globale GWcycles 2025

În data de 1 aprilie 2025, a luat startul cel de-al patrulea sezon al GWcycles, campania internațională de ciclism susținută de Gebrüder Weiss.

Citește mai mult


Humana Hub

Humana lansează o platforma pentru modă sustenabilă

Humana People to People, una dintre cele mai mari rețele de magazine de haine second hand din România, anunță lansarea Humana Hub, o platformă inovatoare…

Citește mai mult


social media

WVR: Conținutul toxic din social media afectează fetele din România

World Vision România (WVR) atrage atenția asupra unui fenomen care afectează tot mai multe fete și tinere: expunerea constantă la conținut toxic în social…

Citește mai mult


E.ON „Dăruiește Lumină”

E.ON continuă campania „Dăruiește Lumină”

Campania „Dăruiește Lumină”, susținută de E.ON Energie România, revine în perioada 31 martie - 21 aprilie 2025, cu misiunea de a transforma un simplu gest din…

Citește mai mult


Fondul Scaunelor Rulante

Fondul Scaunelor Rulante – 381 de scaune donate în șase ani cu ajutorul campaniei de donații prin SMS

Campania de donații prin SMS pentru Fondul Scaunelor Rulante aniversează anul acesta șase ani de implementare.

Citește mai mult


Share the Meal

Edenred se alătură inițiativei ShareTheMeal

Edenred lansează o campanie de strângere de fonduri prin intermediul aplicației ShareTheMeal, gestionată de Programul Alimentar Mondial al ONU (PAM).

Citește mai mult