Marco Hößl, CEO Kaufland România și Moldova

Impactul socio-economic al Kaufland în România: 9,5 milioane euro investiți în proiecte pentru comunitate

Kaufland își menține poziția în topul celor mai mari companii din România, după cifra de afaceri, și continuă să fie unul dintre cei mai importanți angajatori…

Citește mai mult


Foto: Pixabay - guvo59

Prețurile la energie post-plafonare: impact asupra pieței și consumatorilor

Un nou studiu EPG prezintă o analiză succintă menită să evidențieze potențialul impact determinat de eliminarea schemei de plafonare a prețurilor la energie…

Citește mai mult


Adrian-Teampau-si-Ovidiu-Popescu-Deloitte-Romania-1

Șapte din zece companii din România se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în economia circulară

Șapte din zece companii din România (67%) se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare, de la moderat, în ultimele 12 luni,…

Citește mai mult