Gala Societății Civile 2025

The Institute deschide înscrierile la Gala Societății Civile 2025

Gala Societății Civile (GSC), un proiect The Institute pentru susținerea și promovarea activității sectorului non-profit și neguvernamental din România, anunță…

Citește mai mult


Romanian Design Week

Romanian Design Week anunță schimbări structurale și de conținut în 2025

The Institute lansează cea de-a 13-a ediție a Romanian Design Week, un festival prezentat de UniCredit Bank, în București, între 16 și 25 mai 2025, sub tema…

Citește mai mult


Banda ASAP

ASAP România a publicat retrospectiva anului 2024

ASAP România, programul de responsabilitate socială al Fundației The Institute, susținut de Lidl România, și-a concentrat eforturile în 2024 pe interacțiunea…

Citește mai mult


ASAP România

ASAP România publică rezultatele unui studiu despre percepția adolescenților asupra sustenabilității

„Cum va fi lumea ta peste 10 ani?” este exercițiul de imaginație pe care ASAP România, programul de responsabilitate socială al Fundației The Institute, l-a…

Citește mai mult


infografic ASAP raport an 2023

ASAP 2023: 1.600 de școli partenere și aproape 1.000 de profesori la cursurile de colectare separată

ASAP România, programul de responsabilitate socială al Fundației The Institute, raportează că anul 2023 a fost unul al consolidării parteneriatelor regionale,…

Citește mai mult


ASAP colectare separata

ASAP România lansează un ghid de colectare separată pentru școli

ASAP România, programul Fundației The Institute, a lansat un ghid de colectare separată dedicat tuturor instituțiilor de învățământ din România pentru a le…

Citește mai mult


ASAP România și Animest organizează un concurs pentru elevi pe tema reciclării

ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului), programul de responsabilitate socială al Fundației The Institute, în parteneriat cu Animest, a dat…

Citește mai mult


Lidl România continuă să investească în programe de prevenire a poluării cu plastic

În perioada 2 ianuarie - 31 decembrie 2022, clienții Lidl s-au implicat în susținerea programului național ASAP România, dezvoltat de Fundația The Institute în…

Citește mai mult