10 iulie 2025
Avon, Retro Future și Friends for Friends lansează colecția „Înflorește”
Avon România, împreună cu RETRO FUTURE, lansează colecția de tricouri „Înflorește”, un manifest vizual dedicat combaterii violenței de gen și susținerii…
24 iunie 2025
Campania „Campionii Climei” a ajuns la 3,2 milioane de copii din toată lumea
Campionii Climei, o inițiativă globală a Cartoon Network creată pentru a-i ajuta pe cei mici să înțeleagă importanța protejării mediului printr-o serie de…
19 iunie 2025
Carrefour semnează un acord cu îmbuteliatorii Coca-Cola pentru reducerea deșeurilor de ambalaje
Carrefour anunță lansarea unui nou Plan de Afaceri Sustenabil (Sustainable Linked Business Plan – SLBP), dezvoltat împreună cu îmbuteliatorii The Coca-Cola…
3 iunie 2025
FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare
Federația Română de Fotbal a lansat pe 1 iunie platforma FRF B.R.A.V.O (Bucurie, Respect, Afecțiune, Voință și Optimism), o inițiativă ce își propune să…
26 mai 2025
Două branduri timișorene au lansat campania Boobie Lemon
Laura Chiriță, fondatoarea brandului de modă sustenabilă KRZ by KIRIZZA, și Mihaela Ciotea, psiholog și inițiatoarea Asociației Moving ON Breast Cancer, au…
20 mai 2025
Școala Încrederii lansează campania de conștientizare a importanței formării cadrelor didactice
Asociația Școala Încrederii lansează campania media a proiectului „Școala Tinerilor Profesori de Încredere”, prin care creează context de conștientizare asupra…
9 aprilie 2025
Renault lansează o nouă campanie de conștientizare a riscurilor asociate vitezei excesive
Renault își propune să sensibilizeze șoferii tineri cu privire la riscurile conducerii cu viteze excesive printr-o nouă campanie globală.
19 februarie 2025
Code for Romania și Kaufland lansează o platformă dedicată victimelor violenței domestice
Code for Romania, cu sprijinul Kaufland România, lansează platforma vdhub.ro, un instrument digital care centralizează resursele disponibile pentru victimele…
16 decembrie 2024
19% dintre adolescenți au experimentat o formă de violență într-o relație
Avon atrage atenția că violența în relațiile adolescenților este mai prezentă decât ne-am aștepta. Potrivit studiilor companiai, 19% dintre adolescenți au…
19 noiembrie 2024
Avon lansează inițiativa “Fii Lovestrong!” și sprijină tinerele femei în recunoașterea semnelor timpurii ale abuzului în relații
Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului abuziv în…
4 octombrie 2024
Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân
Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…
3 octombrie 2024
HEM lansează o nouă campanie de combatere a deficitul de sânge din spitale
Asociația HEM, care are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), anunță lansarea campaniei #nextbloodfluencer.
- 1
- 2