Avon X RETRO FUTURE X FFFF_1

Avon, Retro Future și Friends for Friends lansează colecția „Înflorește”

Avon România, împreună cu RETRO FUTURE, lansează colecția de tricouri „Înflorește”, un manifest vizual dedicat combaterii violenței de gen și susținerii…

Citește mai mult


KV_Campionii_Climei-Romania

Campania „Campionii Climei” a ajuns la 3,2 milioane de copii din toată lumea

Campionii Climei, o inițiativă globală a Cartoon Network creată pentru a-i ajuta pe cei mici să înțeleagă importanța protejării mediului printr-o serie de…

Citește mai mult


Acord Carrefour Coca-Cola SGR

Carrefour semnează un acord cu îmbuteliatorii Coca-Cola pentru reducerea deșeurilor de ambalaje

Carrefour anunță lansarea unui nou Plan de Afaceri Sustenabil (Sustainable Linked Business Plan – SLBP), dezvoltat împreună cu îmbuteliatorii The Coca-Cola…

Citește mai mult


FRF_BRAVO

FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare

Federația Română de Fotbal a lansat pe 1 iunie platforma FRF B.R.A.V.O (Bucurie, Respect, Afecțiune, Voință și Optimism), o inițiativă ce își propune să…

Citește mai mult


Boobie Love Kirizza 03

Două branduri timișorene au lansat campania Boobie Lemon

Laura Chiriță, fondatoarea brandului de modă sustenabilă KRZ by KIRIZZA, și Mihaela Ciotea, psiholog și inițiatoarea Asociației Moving ON Breast Cancer, au…

Citește mai mult


Scoala Increderii_Școala Tinerilor Profesori de Încredere

Școala Încrederii lansează campania de conștientizare a importanței formării cadrelor didactice

Asociația Școala Încrederii lansează campania media a proiectului „Școala Tinerilor Profesori de Încredere”, prin care creează context de conștientizare asupra…

Citește mai mult


Safety car_Pierre GASLY

Renault lansează o nouă campanie de conștientizare a riscurilor asociate vitezei excesive

Renault își propune să sensibilizeze șoferii tineri cu privire la riscurile conducerii cu viteze excesive printr-o nouă campanie globală.

Citește mai mult


violenta domestica

Code for Romania și Kaufland lansează o platformă dedicată victimelor violenței domestice

Code for Romania, cu sprijinul Kaufland România, lansează platforma vdhub.ro, un instrument digital care centralizează resursele disponibile pentru victimele…

Citește mai mult


Avon Lovestrong

19% dintre adolescenți au experimentat o formă de violență într-o relație

Avon atrage atenția că violența în relațiile adolescenților este mai prezentă decât ne-am aștepta. Potrivit studiilor companiai, 19% dintre adolescenți au…

Citește mai mult


Avon Lovestrong

Avon lansează inițiativa “Fii Lovestrong!” și sprijină tinerele femei în recunoașterea semnelor timpurii ale abuzului în relații

Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului abuziv în…

Citește mai mult


Avon Boob Census 2024

Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân

Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…

Citește mai mult


N-avem SÂNGE nextbloodfluencer

HEM lansează o nouă campanie de combatere a deficitul de sânge din spitale

Asociația HEM, care are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), anunță lansarea campaniei #nextbloodfluencer.

Citește mai mult