Pentru al treilea an consecutiv, Electrolux România împreună cu AIESEC continuă implementarea programului educațional Food Heroes în școlile din România, prin care își propune să le ofere elevilor noțiuni teoretice și practice despre consumul responsabil de alimente.
În urma ediției desfășurate în perioada martie – aprilie 2023, 2.400 de elevi participanți la ateliere au învățat cum își pot organiza un meniu alimentar echilibrat și cum pot evita la nivel individual risipa alimentară.
Ca parte a strategiei de sustenabilitate For the Better 2030, Electrolux România continuă și anul acesta demersurile de promovare a unei alimentații sănătoase în rândul consumatorilor. Una dintre inițiativele concrete este programul Food Heroes, prin care compania își propune să crească gradul de conștientizare a efectelor pe care le poate avea risipa alimentară asupra planetei și promovarea consumului responsabil de alimente în rândul generațiilor tinere.
Aflat la a treia ediția, programul educațional Food Heroes se desfășoară în parteneriat cu AIESEC România, în școlile din România. Astfel, alături de voluntarii înscriși la acest program, Electrolux își propune să îi implice pe copii într-o serie de ateliere teoretice și practice, adaptate la vârsta participanților. Prin intermediul sesiunilor teoretice, elevii află informații despre cum pot avea grijă de resursele planetei și cum pot proteja mediul înconjurător, evitând risipa alimentara la nivel individual. Noțiunile teoretice sunt completate și de o serie de activități interactive, printre acestea fiind și integrarea unor demo cooking-uri susținute de Chef Liviu Lambrino și Chef Paul Siserman care le oferă copiilor idei de gustări sănătoase din fructe și legume.
În fiecare an, Electrolux își propune să continue misiunea acestui program în mai multe orașe din România. Dacă la prima ediție-pilot, din 2021, programul a fost implementat în 5 școli din 3 orașe, la ultima sesiune, din martie – aprilie 2023, 10 școli din 6 orașe au integrat aceste activități în curricula școlară. Până acum, la cele trei ediții desfășurate în România, au participat aproape 4700 de elevi din 23 de școli, în total fiind susținute peste 180 ateliere.
„Unul dintre obiectivele principale la nivelul grupului Electrolux este de a face din alimentația sustenabilă alegerea preferată a consumatorilor. Obiectivul setat vine și ca urmare a efectelor pe care le au schimbările climatice asupra mediului înconjurător, industria alimentară contribuind major la acest fenomen. Programul Food Heroes este o inițiativă educațională globală, care a avut un impact pozitiv și la nivel local, drept dovadă fiind implicarea tuturor părților și rezultatele bune înregistrate de la o ediție la alta”, a declarat Teodora Juravle, Marketing Director Electrolux România.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate