dm România a lansat o nouă campanie de imagine prin care încurajează pe toată lumea să fie autentică, unică și mereu așa cum simte, sub sloganul #fixeu într-o lume în care autenticitatea poate fi o provocare. Campania completează motto-ul mărcii – aici mă regăsesc, aici cumpăr – și își propune să evidențieze și să aprecieze personalitatea fiecăruia, fără niciun filtru sau constrângere.

Campania a debutat joi, 9 ianuarie, la București și vineri, 10 ianuarie, la Timișoara, prin două evenimente publice dedicate tuturor celor care se regăsesc și pot spune: „sunt mereu cum simt, sunt #fixeu!”. În București, clienții, ambasadorii și trecătorii au fost invitați să urmărească o proiecție pe fațada clădirii Teatrului Odeon de pe Calea Victoriei, care a evidențiat ipostaze din rutina zilnică, susținute de mesaje inspiraționale. La Timișoara, toți cei prezenți la Iulius Mall au putut urmări un show cu drone care a creat pe cerul orașului momente care ne fac unici.

Viziunea noastră este să vedem fiecare individ ca parte integrantă a unei comunități diverse, cu propriile nuanțe și perspective unice. Într-o lume în care așteptările exagerate pot crea presiuni, ne angajăm să oferim un spațiu sigur unde fiecare persoană poate fi acceptată așa cum este, cu toate trăsăturile și slăbiciunile, fără niciun filtru. Prin intermediul hashtag-ului fixeu, dorim să consolidăm relațiile autentice cu clienții noștri și să răspândim optimism și bucurie de viață. Imaginea noastră de brand va reflecta această filosofie, punând accent pe autenticitate și celebrarea diversității, mai degrabă decât pe idealuri abstracte de frumusețe”, a declarat Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.

Campania #fixeu este susținută de spoturi tv, spoturi radio, publicitate outdoor, promovare în social media (Facebook, Instagram, Tiktok) și promoții speciale în rețeaua de magazine dm. În paralel, ambasadorii de brand își încurajează urmăritorii să răspundă pe paginile de socializare provocării #fixeu.