Articolele sustenabile, prietenoase cu mediul, cu un impact dovedit la nivel de creștere a eficienței energetice, primează în alegerile românilor pentru casă anul acesta, inclusiv când vine vorba de tâmplăria din PVC, potrivit unui comunicat al Decoplast.
Decoplast este o companie locală producătoare de tâmplărie PVC, pentru care gamele superioare din portofoliu, care optimizează consumul de energie și utilizează la maxim lumina naturală, generează peste 30% din vânzări. În plus, potrivit reprezentanților companiei, cererea pe această categorie va crește cu până 10% anul acesta.
”Este o direcție globală, la care România se aliniază din aceleași motive de bază: energia este tot mai scumpă, iar resursele naturale din ce în ce mai puține. Automat, este nevoie de izolație termică foarte bună, un strat continuu de termoizolare, ferestre și uși performante și un sistem de ventilare care să asigure calitatea aerului din interior”, explică Mirela Ivașcu, Managing Partner Decoplast.
Astfel, ferestrele mari, panoramice și pereții din sticlă rămân o tendință de top a anului 2023 în amenajare, fiind printre cele mai eficiente soluții de valorificare a luminii naturale și economisire a energiei.
O altă tendință care se reflectă anul acesta atât în alegerile designerilor, arhitecților, dar și a clienților sunt produsele sustenabile, fie că sunt reciclate, artizanale sau au componente zero waste. Pentru a răspunde acestei nevoi din piață, Decoplast selectează profile care au în compoziție minim 30% PVC reciclat.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate