Organizația Umanitară CONCORDIA invită publicul și companiile din România la principalul său eveniment de strângere de fonduri al anului, Concertul Caritabil „Pentru ca poveștile triste să aibă un final fericit!“, ediția a VIII-a. Evenimentul va avea loc miercuri, 2 octombrie, începând cu ora 19:00, la Teatrul ODEON din București.

Concertul Caritabil are ca scop strângerea de fonduri pentru susținerea a 120 de copii înscriși la Centrele de Zi CONCORDIA. La Centrele de Zi, ei își fac temele și recuperează materia de la clasă, primesc o masă caldă, haine curate și le sunt sprijinite familiile. Fiecare moment petrecut aici înseamnă o șansă în plus să-și termine studiile și să iasă din sărăcia intergenerațională.

Pe scena evenimentului vor urca violoncelista Ana Topalovic din Austria, Analia Selis alături de pianistul Mariano Castro, copiii din programele CONCORDIA sub coordonarea prof. Teodora Banu Nistoroiu și Cristian Duca (pian), alături de Eduard Stoica (voce) și Alexandru Ungureanu (percuție), precum și alți invitați speciali care au susținut CONCORDIA de-a lungul timpului. Gazda serii va fi jurnalista Irina Păcurariu.

Centrele de zi oferă copiilor șansa de a crește sănătos împreună cu părinții, fără a fi în pericol de a abandona școala din cauza sărăciei. În prezent, avem trei Centre de Zi în Ploiești și Odobești, implicând un efort anual de 300.000 euro pentru a menține un centru deschis. Mai sunt multe de făcut și contăm pe puterea lui ÎMPREUNĂ. Numai așa putem rupe sărăcia intergenerațională“, spune Diana Certan, Director Executiv CONCORDIA România.

CONCORDIA și-a asumat răspunderea de a construi o voce comună a centrelor de zi pentru copii și familii vulnerabile, iar în anul 2021 a dezvoltat Rețeaua Națională a Centrelor de Zi pentru copiii aflați în sărăcie. În acest moment, există 860 de centre de zi la nivel național, iar în Rețeaua CONCORDIA sunt 156 de centre de zi, în 25 de județe. Nevoia minimă reală a României este de 3.000 astfel de centre.

Accesul la eveniment se va face pe baza biletului în valoare de 150 de lei, iar companiile pot să achiziționeze unul dintre pachetele de sponsorizare PLATINUM (5.000 EUR), GOLD (3.000 EUR), SILVER (2.000 EUR) sau BRONZE (1.000 EUR).