Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, își continuă misiunea de a democratiza tehnologia prin lansarea unei noi game de electrocasnice mari dedicate unui stil de viață sustenabil. Noua gamă propune o serie de produse eficiente, cu performanțe deosebite în fiecare categorie din care fac parte, și simplifică activitățile casnice.

Lansarea noii game de electrocasnice Arctic este însoțită și de o nouă campanie de comunicare ce pune în valoare designul elegant, eficiența energetică și consumul responsabil, asigurate de mașini de spălat rufe, aparate frigorifice, cuptoare și plite încorporabile, mașini de spălat vase și uscătoare de rufe ce combina funcționalitatea cu un design elegant.

Denumită „Noile electrocasnice Arctic îți deschid casa către evoluție”, noua campanie subliniază astfel evoluția și promovează un stil de viață modern. Cu această campanie, Arctic continuă să răspundă nevoilor în schimbare ale consumatorilor, oferind soluții moderne care combină tehnologia avansată cu sustenabilitatea, pentru un stil de viață eficient și adaptat provocărilor contemporane.

La Beko România, suntem dedicați să găsim soluții inovatoare care reduc impactul asupra mediului, atât în procesul de producție, cât și în utilizarea produselor. Ne concentrăm pe tehnologii care răspund nevoilor prezentului, protejând în același timp resursele pentru generațiile viitoare. Noua gamă de electrocasnice Arctic reflectă angajamentul nostru de a face sustenabilitatea accesibilă pentru toți, integrând tehnologia în moduri care răspund stilului de viață actual. România rămâne un pilon central al strategiei noastre globale și suntem dedicați să aducem valoare reală în fiecare casă, contribuind la un viitor mai verde și mai sigur”, a declarat Murat Büyükerk, CEO Beko România, Moldova, Cipru, Grecia și Malta.

Ca lider în industria electrocasnicelor, Beko România înțelege nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor, astfel că lansarea noii game sub brandul Arctic reprezintă un pas important în strategia noastră de a răspunde acestor nevoi. Aducând în prim plan tehnologii actuale, integrând soluții care protejează resursele naturale și contribuie la un viitor mai verde, noua gamă reflectă angajamentul brandului față de sustenabilitate, inovație și adaptarea la stilul de viață actual. Transformăm momentele simple – de la mesele în familie la serile petrecute acasă – în experiențe prețioase, oferind soluții durabile, care să contribuie la crearea unui mediu de acasă modern, să îmbunătățească viața de zi cu zi și să reducă impactul asupra mediului”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing and Product Director Beko Romania.

Printre inovațiile înglobate în noua gamă de electrocasnice Arctic, se numără tehnologia Full No Frost, care previne apariția gheții în combinele frigorifice, AeroCooking care asigură distribuirea uniformă a căldurii în cuptoarele încorporabile Arctic si SaveInAll care reprezintă o abordare integrată a reducerii consumului de apă și energie al mașinilor de spălat rufe, prin tehnologii, funcții și programe care oferă rezultate de spălare foarte bune cu un consum optim de resurse.

Prin producție și produse sustenabile, campanii de comunicare și implicare în comunitate, brandul Arctic își menține angajamentul față de consumatorii români, oferind electrocasnice inovatoare, eficiente și accesibile, ce inspiră totodată un stil de viață responsabil, care contribuie la protejarea mediului și la sprijinirea societății.