Peste 8.000 de participanți de la festivalul Electric Castle au ales să-și petreacă timpul în parcul eco de distracții ASAP Recycling Park, organizat de ASAP România în parteneriat cu Lidl România.

Timp de 5 zile, parcul eco de distracții a atras copii, adolescenți și părinți curioși să descopere activitățile pregătite de echipa programului și să câștige premiile marca ASAP sau încălțăminte sport de la Lidl România.

Fie că au antrenat agilitatea, memoria, îndemânarea sau cunoștințele în materie de sustenabilitate, jocurile propuse de echipa ASAP au stârnit curiozitatea participanților la ediția 10 a Electric Castle. Cunoscute publicului din anii anteriori sau organizate în premieră la această ediție, toate au avut o temă comună – reciclarea.

Jocul de memorie, de identificare a câte două ilustrații identice, imprimate cu obiecte ce pot fi reciclate, și Stand a Bottle au fost printre jocurile cele mai îndrăgite în acest an. Cozi mari de așteptare au fost și la celelalte jocuri, în fiecare zi: Baschet ASAP, Roata Reciclării și Adevăr sau Reciclare.

Participarea, pentru al treilea an consecutiv, cu ASAP Recycling Park la Electric Castle, înseamnă contact direct cu un număr mare de oameni, prin joacă, și oportunitatea de a le spune ce este ASAP. Prin interacțiunea cu ei, avem ocazia să luăm feedback în timp real și să urmărim impactul activităților noastre, ceea ce este minunat. A fost o ediție tare frumoasă și, din nou, publicul Electric Castle ne-a demonstrat că are și un comportament responsabil față de mediu, dar și că știe să se distreze”, a precizat Mihaela Tutunaru, coordonator program ASAP.