OTP Bank România organizează anul acesta două acțiuni de ecologizare a Jiului, în parteneriat cu Asociația Ape fără Plastic

OTP Bank România se alătură și anul acesta Asociației Ape fără Plastic în misiunea sa de a combate poluarea cu plastic a râului Jiu, organizând două acțiuni de…

Citește mai mult


Grupul Carrefour și-a actualizat indicele de CSR și de tranziție alimentară și a adăugat noi obiective de mediu

Grupul francez de retail Carrefour și-a prezentat rezultatele financiare aferente primului trimestru, ca și nivelul de dezvoltare a politicilor CSR și gradul…

Citește mai mult


Angajații BAT România au donat 1.400 kg de haine pentru refolosire și reciclare

În cadrul campaniei tematice interne “ReFolosit înseamnă ReIubit” (From ReUsed to ReLoved) derulate în parteneriat cu Crucea Roșie România  - Filiala Sector 6…

Citește mai mult


Brother România continuă parteneriatul cu USAVMB de sprijinire a comunității specialiștilor în mediu

Compania Brother continuă parteneriatul început în urmă cinci ani cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB) pentru a…

Citește mai mult


Farmec investește 40 milioane euro în relocarea fabricii și introducerea de elemente ale economiei circulare

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, intenționează să construiască o nouă unitate de producție în comuna Apahida, o investiție totală de peste…

Citește mai mult


Comisia Europeană propune noi norme de etichetare a detergenților

Comisia Europeană a propus un regulament revizuit privind detergenții, care simplifică și adaptează la exigențele viitorului normele actuale pentru a proteja…

Citește mai mult