8 martie 2024
SONDAJ World Vision România: Șase din zece fete au încercat diete extreme la presiunea de pe social media și a persoanelor de sex opus
World Vision România a desfășurat un sondaj în rândul a aproximativ 400 de adolescente, majoritatea din mediul rural și eleve la liceu. Scopul demersului a…
8 martie 2024
Carrefour România și Wizz Air au pregătit o dublă aniversare de ziua femeii
Carrefour în parteneriat cu Wizz Air au celebrat săptămâna dedicată femeilor cu o dublă surpriză: prima degustare de brânzeturi românești la înălțime și un…
8 martie 2024
Metropolitan Life alocă 100.000 de euro pentru dotarea secției de neonatologie a spitalului Filantropia
Metropolitan Life, unul dintre principalii jucători din piața asigurărilor de viață̆ și pensiilor private din România, continuă să susțină dezvoltarea…
7 martie 2024
Gratuitate la școala de șoferi pentru 35 de tineri din medii defavorizate prin programul Permis pentru viitor
MOL România și Fundația Pentru Comunitate anunță rezultatele concursului de proiecte din cadrul celei de-a 9-a ediții a programului Permis pentru viitor,…
7 martie 2024
5 organizații din Alba, Cluj, Timiș și București dezvoltă comunitatea prin proiecte de educație intergenerațională
Programul național Generații, susținut de Fundația Regală Margareta a României, continuă în anul 2024 în cadrul a 5 centre sociale din localitățile Bonțida,…
7 martie 2024
Favr. devine prima companie de snackuri din România care obține eticheta Global Carbon Point
Favr., pionierul local în producția de alimente din materie primă secundară, precum pulpa de fructe și malțul de bere, a devenit prima companie de snackuri din…
6 martie 2024
Female Empowerment Summit revine în România pentru cea de-a treia ediție
În perioada 24 – 26 martie 2024 are loc Female Empowerment Summit, evenimentul care aduce în prim-plan impactul și potențialul feminin în cele mai importante…
6 martie 2024
Fundația Renașterea marchează Ziua Internațională de Conștientizare HPV prin lansarea campaniei #MulțumescMama
Inițiativa este menită să evidențieze rolul crucial al mamei în promovarea sănătății în familii, inclusiv în ceea ce privește prevenția cancerelor și…
6 martie 2024
Philips România își continuă campania de împădurire
În luna martie, fiecare comandă de minim 250 RON plasată pe philips.ro, din categoria de îngrijire personală și a copilului, va duce la plantarea unui copac cu…
5 martie 2024
JA România și AstraZeneca continuă programul de educație pentru sănătate
Junior Achievement (JA) România, cu susținerea AstraZeneca, derulează ediția 2023-2024 a programului de educație pentru sănătate adresat tinerilor cu vârste…
5 martie 2024
Concursul BANDA ASAP continuă pentru elevii din Sibiu și Neamț
După două ediții BANDA ASAP desfășurate în 2023, prin care elevii din București, Brașov, Constanța și Iași au reprezentat prin sute de lucrări eroul…
5 martie 2024
dm și Colgate organizează o nouă ediție Dințișorii Veseli
dm drogerie markt și Colgate desfășoară în 2024 o nouă campanie "Dințișorii Veseli", prin care vor promova igiena orală în grădinițe din Deva, Sighișoara,…