Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru al treilea trimestru al anului 2024.

Recent recunoscută drept cea mai sustenabilă companie din lume de către TIME și Statista, Schneider desfășoară programul SSI prin care monitorizează și măsoară progresul pe baza unui set de obiective de transformare de mediu, sociale și guvernanță (ESG) stabilite pentru 2025. Urmărindu-și performanța în materie de sustenabilitate și publicând rezultatele trimestriale, Schneider Electric menține ritmul în efortul de a atinge cele 11 obiective globale și locale.

La sfârșitul trimestrului, scorul general SSI a fost de 7,29 din zece, compania poziționându-se aproape de ținta propusă până la sfârșitul anului, anume scorul de 7,40.

Unul dintre obiectivele majore atinse anul acesta a fost acela de a oferi acces la energie verde și fiabilă pentru 50 de milioane de oameni, cu mai mult de un an înainte de termenul stabilit inițial – pentru 2025. Acest lucru s-a realizat prin proiecte în care soluțiile de energie solară ale Schneider Electric au fost instalate pe facilități publice din Africa și India. De exemplu, în Kenya, Nigeria și India, noi soluții solare hibride au fost adăugate clinicilor frecventate de aproximativ 2 milioane de oameni, iar, în India, peste 700 de școli au fost alimentate cu energie curată, lucru de care au beneficiat aproximativ 120.000 de elevi. Compania se concentrează acum pe intensificarea acestor eforturi, astfel încât până în 2030, cumulativ, 100 de milioane de oameni să aibă acces la electricitate verde, de la începutul programului în 2009.

Al doilea obiectiv major depășit este în domeniul educației, Schneider instruind peste 763.000 de oameni în managementul energiei. De exemplu, Schneider Electric și fundația sa au colaborat recent cu Enactus, permițând studenților din zece țări să dezvolte soluții antreprenoriale care abordează problemele sociale legate de tranziția energetică.

Pe lângă acestea, Schneider a făcut progrese considerabile în reducerea la jumătate a impactului furnizorilor săi de top asupra mediului, prin Zero Carbon Project, generând o reducere cu 36% a emisiilor operaționale de CO2. Acest lucru a fost facilitat de mai multe workshop-uri de energie regenerabilă organizate în SUA, Europa și China, precum și de peste 20 de webinarii specializate, menite să sprijine furnizorii în eforturile lor de decarbonizare.