Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România anunță o nouă funcție inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile Carrefour. Parteneriatul asigură cumpărături responsabile și duce mai departe seria de progrese în segmentul e-grocery ale celor două companii.
Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă. De asemenea, utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour. Nu mai este necesar să ajungă la magazin pentru a face parte din Hora Reciclării; doar predau ambalajele cu garanție shopperului personal Bringo.
„Parteneriatul nostru cu Bringo și prezența noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viața clienților noștri. Cu această abordare în minte am pornit și această nouă funcționalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă și convenabilă pentru clienții noștri. Prin opțiunea de a returna ambalajele cu garanție direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem – în continuare – nevoilor clienților într-un mod inovator și responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluții eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei, fără să sacrifice inițiative esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanție-Returnare”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
„Inovația reprezintă fundația Bringo și modul prin care ne asigurăm că misiunea noastră este îndeplinită – înțelegerea și acomodarea nevoilor utilizatorilor noștri. De la lansarea companiei, prima din țară care oferă serviciul de shopping delivery, la Bringo Mall, care schimbă felul în care românii cumpără online și până la acest nou proiect alături de Carrefour, care le facilitează clienților aderarea la SGR, un proiect ambițios și atât de important pentru viitorul nostru, al tuturor, toți acești pași subliniază angajamentul Bringo”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo.
Clienții pot returna cu ușurință ambalajele cu garanție atunci când fac cumpărături prin Bringo de la Carrefour. Procesul este simplu și eficient:
- Selectare Ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicația Bringo numărul de ambalaje cu garanție pe care dorești să le returnezi (maximum 20 de ambalaje).
- Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoșă sau sac, consumatorii trebuie doar sa împartă ambalajele în două categorii: plastic și metal/ sticlă.
- Predare Ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo va prelua ambalajele pentru returnare.
- Recuperare Garanție: După preluarea ambalajelor, garanția va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.
- Utilizare Voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour, având o valabilitate de 12 luni.
Românii vor să returneze
De la lansarea pilot a serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje prin aplicația Bringo, demonstrând interesul și implicarea clienților în această inițiativă de facilitare a returnării ambalajelor în cadrul Sistemului Garanție – Returnare, care are ca scop o Românie mai curată pe termen lung.
Clienții au apreciat în mod deosebit ușurința procesului și avantajul de a recupera garanția fără a se deplasa la hipermarketurile Carrefour, unul dintre aceștia declarând: „Nu mai trebuie să stau la coadă, unde pierdeam cam mult timp. A fost foarte bună și interacțiunea cu curierul Bringo, iar ulterior am primit banii sub formă de voucher”.
Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul „Ambalaj cu garanție” și sunt întregi, nedegradate și golite de conținut. În Sistemul Garanție- Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L. Sacii trebuie să fie sigilați și curați, pentru a asigura integritatea și trasabilitatea ambalajelor.
Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei și 3,5 lei în funcție de numărul de ambalaje colectate și reprezintă costul operațional care permite funcționarea serviciului.
Bringo este prezent la nivel național în 37 orașe și are 180 de vendori disponibili în aplicație, Carrefour România fiind cel mai important partener de e-grocery.
Serviciul de colectare este disponibil exclusiv pentru comenzile plasate din Carrefour hipermarket, cu excepția orașelor Bacău, Reșița și Mangalia.
articole recomandate