Organizația Narada, în colaborare cu grupul fashion Inditex, dau startul campaniei „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat”, o amplă campanie de mobilizare socială, prin care organizatorii își propun să ajute minimum 2.500 de copii să se reîntoarcă în această toamnă la școală.
Obiectivul Narada este de a sprijini copiii cu câte un kit ce va conține o geacă de iarnă, o pereche de încălțări noi, ghiozdan și toate rechizitele de care au nevoie. Prima companie parte a campaniei, Inditex, investește deja în rezolvarea nevoii a 1.000 de copii.
”Este o cauză cu enorm de multe implicații emoționale pentru fiecare dintre noi, pentru fiecare coleg din echipa Narada. Pe de-o parte, pentru că misiunea noastră este educația, pe de altă parte pentru că am văzut cu ochii noștri cum actul educativ poate fi îngreunat, chiar împiedicat de niște obiecte pe care, cei mai mulți dintre noi, le considerăm banale și nesemnificative. Această campanie nu e despre o pereche de pantofi sau despre a oferi ghiozdane și rechizite pentru care poate că mulți dintre noi putem găsi resurse – este mai degrabă un exercițiu de mobilizare, e despre puțin de la mulți”, afirmă Raluca Jianu, președinte Narada.
”Ne-am alăturat din toată inima acestei campanii și ne dorim ca toți cei care trec pragul magazinelor Inditex să simtă această misiune, această cauză și să se implice alături de noi. În final, prin implicarea noastră, a tuturor, putem aduce o schimbare în societatea în care trăim”, a declarat Paul Cuza, Director General Inditex.
Toți cei care vor să doneze, o pot face prin trei modalități: SMS la 8864 cu textul EDUCAȚIE, site-ul descult.hartaedu.ro sau fizic, în centrele comerciale Băneasa Shopping City, Afi Cotroceni și Promenada Mall din București.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate