Raiffeisen Bank România și MullenLowe anunță lansarea unOriginal, o platformă digitală de social good care pornește de la idee că binele nu trebuie reinventat, ci multiplicat. Noua platformă oferă ONG-urilor din întreaga lume acces la campanii și idei care și-au dovedit eficiența, pentru ca acestea să fie adaptate, refolosite și duse mai departe acolo unde pot schimba cu adevărat ceva.
”Raiffeisen Bank a susținut mereu inițiative care creează valoare reală pentru comunitate. Cu unOriginal, ducem mai departe acest angajament, oferind ONG-urilor o resursă care transformă ideile validate în soluții scalabile. E o invitație la colaborare, nu la competiție, pentru că binele nu are nevoie să fie original, are nevoie să fie făcut”, a declarat Laura Mihăilă, Director Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.
Peste tot în lume, ONG-urile se confruntă cu aceleași provocări: educație, incluziune, sustenabilitate, egalitate. Și de prea multe ori pornesc de la zero, inventând soluții deja testate de alții. unoriginal.work schimbă această perspectivă, devenind locul unde ideile dovedite se transformă în resurse comune.
”Prin campania unOriginal ne propunem să aducem o doză de luciditate într-o industrie care trăiește pentru idei noi. Adevărul este că o idee bună merită mai multe vieți, mai ales atunci când poate schimba ceva în bine. Platforma aceasta este mai mult despre eficiență, despre cauze bune şi mai puţin despre premii şi ego de publicitari”, a adăugat Cristiana Belodan, Managing Director, MullenLowe România.
Campania de lansare semnată de MullenLowe include un video manifesto care invită ONG-urile să urce și să descarce campanii de pe platformă. Inițiativa va fi susținută și prin activări digitale, conferințe, galerii și campanii LinkedIn, menite să transforme ideile eficiente în resurse universale.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























