dm România și P&G au continuat în 2025 parteneriatul în cadrul programului „O sală de clasă ca acasă”, transformând trei noi săli de clasă din București – Școala Gimnazială nr. 31, Pitești – Școala Gimnazială nr. 14 „Alexandru Davila” și Constanța – Școala Gimnazială nr. 12 „B.P. Hașdeu”.
Acestea au fost reamenajate cu sprijinul unui arhitect, astfel încât să le ofere un spațiu prietenos și adecvat elevilor din clasele pregătitoarei, aflați la primul lor contact cu școala.
”Ne bucurăm să oferim copiilor un mediu de învățare care să-i inspire și să-i facă să se simtă în siguranță, un loc unde să se dezvolte armonios. Fiecare renovare reprezintă o investiție directă în viitorul generațiilor tinere din România și o dovadă a angajamentului nostru de a le oferi condiții de studiu de cea mai înaltă calitate. Toate acestea sunt posibile datorită continuării, și în 2025, a parteneriatului nostru de succes cu P&G”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.
”P&G și brandurile sale își mențin implicarea în educația viitoarelor generații din România prin proiecte și parteneriate locale și naționale. Cu ajutorul partenerilor noștri de la dm România am reușit și în acest an să renovăm 3 noi săli de clasă și să ajungem în și mai multe comunități”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.
Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























