ING Bank România anunță proiectul „Cutreieră prin Cucuieții din deal” prin care documentează un circuit alcătuit din experiențe și atracții în zona din jurul localităților Cucuieți din județul Bacău.
”La ING Bank, credem în libertatea de a călători, de a explora locuri noi și trăi experiențe inedite – fie ele în jurul lumii sau mai aproape de casă. Campania noastră vă invită să descoperiți un sat de care toți am auzit, dar pe care puțini l-am vizitat. Acolo am întâlnit un pictor care trăiește într-o casă plină de povești, ca o galerie de artă, un fermier care își crește afacerea într-un colț de rai și o bunică ce ne invită pe toți la degustat și explorat”, spune Diana Mihai, Director de Marketing, Comunicare și Brand Experience, ING Bank România.
Inițiativa recomandă un traseu complet pentru pasionații de cultură și tradiții românești: 10 experiențe care îi vor purta într-un circuit menit să scoată în valoare tradițiile dar și spiritul antreprenorial și artistic al comunităților din Cucuieți. În cadrul campaniei turiștii sunt îndemnați să viziteze o gospodărie tradițională recondiționată în satul Măgirești, să descopere bucătăria autentic moldovenească la Punctul Gastronomic local Domeniul Măgura, să viziteze cea mai veche biserică de lemn chiar în satul Cucuieți, dar și să descopere cum trăiau vechile familii domnești, printr-o vizită la Castelul Ghica.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























