ASAP Recycling Park, proiect realizat de ASAP România în parteneriat cu Lidl România, a revenit la Electric Castle pentru al patrulea an consecutiv, cu un mesaj clar: reciclarea poate fi educativă și cool în același timp.

În cadrul ediției de anul acesta, 12.000 de persoane au descoperit jocurile de la ASAP Recycling Park și au fost înregistrate peste 20.000 de interacțiuni directe cu vizitatori. Participanții s-au jucat, au învățat și au câștigat peste 2.500 de premii – totul în numele unui stil de viață mai responsabil.

Participarea cu ASAP Recycling Park la Electric Castle este un moment important pentru noi – ne aduce față în față cu un public tânăr și implicat, care răspunde activ la mesajele despre sustenabilitate. Anul acesta a fost al patrulea an consecutiv în care suntem parte din experiența festivalului – o continuitate care ne confirmă că astfel de activări sunt bine primite. Cu fiecare ediție avem șansa să testăm idei noi, să primim feedback direct și să observăm ce funcționează. Ne-am bucurat de un vibe excelent, de un public implicat și de un parteneriat extrem de valoros”, a declarat Mihaela Tutunaru, coordonator al programului ASAP.

ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului) este un program de responsabilitate socială inițiat de Fundația The Institute, care urmărește să genereze schimbare în comportamentul adolescenților față de plastic, de la utilizare la colectare separată și reciclare. ASAP este un program susținut de Lidl România, prin care compania contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte.